• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про школу

Колектив навчального закладу створює комфортне середовище для максимального прояву і реалізації творчого та інтелектуального потенціалу учнів і вчителів за допомогою багатогранної соціально-педагогічної системи, що покликана формувати інтелектуальну, творчу й ініціативну особистість, яка у процесі набуття соціального досвіду здатна жити та творити в сучасних умовах економічного і політичного існування країни, бо ми віримо у значущість та гідність особистості. Колектив школи переконаний, що життя є багатшим для особистості, розум якої підготовлений до точного та ясного мислення, яка набула академічних, естетичних, соціальних навичок та навчилася їх використовувати, а обов'язком освіти є розвиток в учнів особистої відповідальності перед громадськістю на регіональному, національному та глобальному рівнях, а також стійкого прагнення до безперервного навчання і самовдосконалення. Тому метою педагогічного колективу школи: є виховання молодого покоління, здатного інтегрувати у світовому освітньому простірі, яке зможе гідно представляти Україну за її межами, бути готовими до вирішення складних економічних, соціальних і політичних питань України і світу.

Якою ж є школа більш ніж з двадцятирічною історією?

Осіннього ранку 1988 року школа вперше прийняла у свої обійми школярів, і вже 25 років залишається джерелом освітніх та виховних традицій.

З 1991 року загальноосвітня школа №159 має статус загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням англійської мови, а з 1996 року школа отримала статус загальноосвітнього навчального закладу з профільними класами.

З 2001 року ХЗОШ № 159 входить у Національну мережу шкіл сприяння здоров'ю, метою якої є створення умов для навчання в єдиному інформаційному просторі школи, родини, громадському середовищі з урахуванням вікових потреб дітей та формування в них свідомого ставлення до здоров'я і зваженого вибору власного способу життя, формування соціальної компетенції свідомості школярів.

ЗАВДАННЯ ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю:

  • Впровадити особистісно-орієнтоване навчання здоров'ю школярів 1-11 класів у навчально-виховний процес на змістовому, структурному й технологічному рівнях.

  • Формувати в учнів свідоме ставлення до власного здоров'я та навичок здорового способу життя, проводити постійний моніторинг стану інтегрального здоров'я учасників навчально-виховного процесу.

  • Формувати в учнів поведінку, спрямовану на здоровий спосіб життя, укріплення й зміцнення здоров'я, сприяти передачі знань іншим особам самими учнями за принципом: рівний-рівному.

  • Підвищити престиж здоров'я і здорового способу життя серед учителів, батьків, широкої громадськості.

  • Впровадити в педагогічну діяльність режим пошуку інноваційних технологій навчання здоров'ю, впроваджувати в практику власні наробки й досягнення, здійснювати постійний самоаналіз результатів роботи з використанням сучасних технологій оцінювання ефективності роботи.

  • Залучати до розбудови школи здоров'я фахівців з питань здоров'я і здорового способу життя, провідних спеціалістів – валеологів, психологів, медичних та соціальних працівників, представників правоохоронних органів, науковців; використовувати в роботі сучасні (вітчизняні й зарубіжні) методи дослідження здоров'я дитини, її психо-емоційного статусу, процесів та особистісного розвитку.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
  • Глобальний – забезпечення фізичного та психічного здоров'я підростаючого покоління.

  • Дидактичний – озброєння необхідними знаннями в галузі охорони здоров'я, прищеплення вмінь, навичок і звичок, що сприяють попередженню травматизму і забезпечують збереження здоров'я, працездатність і довголіття.

  • Методичний – озброєння знаннями фізичних основ процесів життєдіяльності людини та гігієни, елементарною лікувально-профілактичною інформацією про найбільш поширені патологічні, соматичні та психічні хвороби, про негайну долікарську допомогу і самодопомогу, елементарні лікувальні процедури та способи догляду за хворим, санітарно-епідеміологічні знання, включаючи принципи та організацію системи охорони здоров'я у країні, епідеміологію інфекційних та венеричних хвороб, а також знаннями про шкідливий вплив на організм людини наркотичних та психотропних засобів.

  • Збереження та зміцнення здоров'я, реалізація і практичне використання навичок здорового способу життя учасниками груп (школярів, батьків, учителів тощо). Поступове покращення стану інтегрального здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу, оздоровлення соціального оточення. Дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу довготривалих принципів здоров'яформуючої та здоров'язберігаючої поведінки.Школа зміцнення здоров’я ХЗОШ № 159 забезпечує здоровий спосіб життя для всього шкільного колективу шляхом створення сприятливого для зміцнення здоров"я навколишнього середовища. Крім того вона сприяє:

  • заохоченню формування здорового способу життя;

  • формуванню безконфліктних взаємовідносин між педагогічним персоналом і учнями, між самими учнями, а також між школою і батьківською громадськістю;

  • розробці комплексної і послідовної програми санітарної просвіти, де активну участь беруть самі учні;

  • забезпечує проведення і активну участь у проектах і програмах "Діалог", ХХІ століття – без СНІДу і наркоманії, "Рівний – рівному", що націлює учнів на свідоме зміцнення здоров’я.

Школа співпрацює з ХДПУ ім Г.С.Сковороди, національним аерокосмічним університетом ім.М.Є.Жуковського „Харківський авіаційний інститут”, Харківською гуманітарно-педагогічною академією, НМПЦ, Харківською академією неперервної освіти, дитячо-юнацькими спортивними школами №12 та №3.

Сьогодні Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 159 впевнено дивиться у майбутнє, продовжуючи та примножуючи кращі шкільні традиції:

* Свята першого та останнього дзвоників;

* Презентація початкової школи;

* Учнівські олімпіади;

* "Шевченківські дні";

* День здоров'я;

* Спортивні змагання „Веселі старти”;

* День відкритих дверей;

* Малі олімпійські ігри;

* Декади роботи методичних об’єднань вчителів;

* Олімпіада учнів початкової школи „Путівка до науки”;

* Козацькі розваги.

У 2013/2014 навчальному році у коло шкільних традицій увійшли:

* Місячник безпеки життєдіяльності;

* Конкурс інсценованої пісні;

* Виставка – поробок з природного матеріалу „Щедрість рідної землі”;

* Екологічні акції „Зелена весна”, „Золота осінь”;

* Свято “Прощання з букварем”;

* Театралізоване „Свято Миколая”;

* Участь у Всеукраїнській військово-спортивній грі „Зірниця”;

* Театралізовані „Шевченківські свята”;

* Свято „Презентація початкової школи”;

* Фестиваль „159-я має таланти”;

* Екологічна акція: „Моя школа – мій рідний дім”.

Органами учнівського самоврядування оголошено акції:

* “ПОДАРУЙ КНИГУ БІБЛІОТЕЦІ”;

* “ПЕРЕДПЛАТА - 2013”;

* “ВЕТЕРАН ЖИВЕ ПОРУЧ”, „ГЕОРГІЇВСЬКА СТРІЧКА”;

* Благодійна акція “ДІТИ - ДІТЯМ”, „ВІД СЕРЦЯ ДО СЕРЦЯ”;

* “МИЛОСЕРДЯ”;

* “ЗЕЛЕНА ВЕСНА”;

* “МОЛОДЬ ПРОТИ СНІДу”;

* “ВИРОСТИ КВІТКУ У ШКІЛЬНИЙ КАБІНЕТ”;

* “КРАЩИЙ КЛАС”.

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 159 Харківської міської ради Харківської області – це сучасний заклад освіти, в якому поряд з досвідом, накопиченим за двадцятип`ятирічну історію, впроваджуються нові освітні технології: участь у Міському конкурсі-захисті на кращу модель інформатизації навчального закладу „Шкільний інформаційний світ – 2013-2015” у номінації „ІКТ в адміністративній діяльності”. З 2012/2013 навчального року приоритетним напрямком роботи стало Інклюзивне навчання. Школа війшла до складу Всеукраїнської асоціації з реалізації пілотного проекту „Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні”

Навчально-виховний процес забезпечують 57 учителів:

Учителі-методисти – 4. Старший учитель – 6.

Спеціалісти вищої категорії – 23. Спеціалісти I категорії – 15.

Спеціалісти II категорії –11 .Спеціалісти – 7.

НАШІ ПОРАДИ ВСІМ:
  • Будьте завжди в гарному настрої!

  • "Навчіться любити дощ, коли він іде, темряву і жару, коли вони є. Коли ви здорові і щасливі, погода не турбує вас. Ваш настрій не підпорядкований барометру. Ви самі світитесь зсередини." (П.С.Брегг).

  • "Ніколи ні до кого і ні до чого не пред'являйте претензій: ні до долі, ні до Бога, ні до минулого, ні до людей..." (С.І.Лазарєв).

  • Намагайтеся уникати спілкування з людьми похмурими, песимістичними, злими, що не задоволені всім. Якщо такої можливості немає, то слід вивести співрозмовників на хвилю емоційно-позитивного спілкування – радісним повідомленням, підбадьоренням, жартом і гумором.

  • І посміхайтеся! Собі в дзеркалі! Власною внутрішньою посмішкою! Дітям, будинку й школі! Колегам! Просто незнайомим людям!

Кiлькiсть переглядiв: 263