Виховною метою школи визначено виховання та всебічний розвиток особистості учня на основі формування життєво важливих цінностей учня, єдності всіх суб’єктів виховної діяльності: дітей, батьків, учителів, громадськості.
Пріоритетними напрямками виховної роботи є:
- утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування морально-етичних якостей, світоглядної свідомості і ціннісних орієнтацій;
- виховання духовної культури, сприяння розвитку різноманітних форм дозвілля, організація масових шкільних заходів: концерти, виставки творчих робіт і малюнків, конкурси;
- розвиток індивідуальних здібностей, талантів, забезпечення умов їх реалізації;
- формування високої мовної культури;
- забезпечення духовного взаємозв’язку поколінь, виховання поваги до батьків, жінки, матері, культури та історії рідного народу;
- виховання поваги до Конституції, законів України, національної символіки;
- формування національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати для розвитку держави, готовності її захищати;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я.
- формування у дітей та молоді почуття патріотизму, духовної та психологічної готовності до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо захисту Вітчизни;
-формування інклюзивної шкільної громади ( соціальна інклюзія, навчальна інклюзія, фізична інклюзія).
Головною метою національної системи виховання є набуття молодим поколінням національного аспекту, успадкування духовних надбань українського народу, формування фізичної досконалості молоді та її художньо-естетичної, правової, трудової культури. Цілісність національної системи освіти вимагає наступності, єдності всіх ланок виховання, врахування рівнів розвитку вихованців, єднає родинне та суспільне виховання.
Коментарi