Завдання:

  • координація діяльності методичних об’єднань;
  • організація діяльності методичної ради;
  • організація підвищення педагогічної майстерності вчителів;
  • апробація та запровадження у практику роботи новітніх технологій;
  • вивчення досягнень педагогічної науки та ефективного педагогічного досвіду;
  • узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду вчителів школи

Зміст Дата Відповідальний
Спрямувати методичну роботу з педагогічними працівниками школи на забезпечення свідомого цілеспрямованого процесу підвищення рівня професійної компетентності педагогів Упродовж року Просяник Н.Г.,
заступник директора НВР
Пріоритетними напрямами роботи з підвищення науково- методичного рівня педагогів вважати:
· виявлення проблем науково - методичного саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації особистісного потенціалу вчителів;
· створення інноваційного досвіду науково - методичної роботи, спрямованої на саморозвиток, самореалізацію та самоактуалізацію особистості педагогів;
· підвищення рівня ІК компетентності педагога, проведення навчально - методичних заходів щодо використання ІКТ в освітньому процесі
Упродовж року Просяник Н.Г.,
вчителі школи
Продовжити роботу педагогічної лабораторії «Творчість» і Школи розвитку педагогічної майстерності Упродовж року Просяник Н.Г.,
Овчарова А.В.
Забезпечити диференційований підхід під час проведення методичної роботи з учителями відповідно до їхніх реальних можливостей і виявлених проблем на основі попередньо здійсненої діагностики педагогічних умінь. Надати необхідну підтримку для ефективного здійснення самоосвітньої діяльності Упродовж року Просяник Н.Г.,
Толмачова Т.М.,
Капанадзе М.Г.
Організувати проведення методичних заходів з учителями школи: · Тиждень педагогічної майстерності. Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій · Підготовка й публікація матеріалів «Від творчості педагога до творчості учня» · Творчі звіти членів методичних об'єднань щодо реалізації єдиної методичної проблеми · Проведення моніторингу результативності реалізації методичної проблеми школи · Узагальнення досвіду роботи вчителів школи з питань реалізації методичної проблеми · Проведення конференції за підсумками методичної роботи з реалізації проблеми · Круглий стіл «Визначення орієнтирів подальшої науково - методичної роботи з реалізації Концепції розвитку школи Упродовж року Просяник Н.Г.,
керівники ШМО,
вчителі школи,
практичний психолог
Запровадити таку систему форм індивідуальної методичної роботи:
- самостійний аналіз своєї педагогічної діяльності в органічному поєднанні з результатами успішності здобувачів освіти;
- робота над власною науково - методичною темою;
- створення програми саморозвитку вчителя
Упродовж року Просяник Н.Г.,
керівники ШМО,
вчителі школи
Проводити оперативні методичні наради з актуальних проблем педагогічної практики, виходячи з нових вимог до якісної освіти з опрацювання нормативних документів Упродовж року Просяник Н.Г.,
Толмачова Т.М.,
Капанадзе М.Г.
Організувати роботу методичних об’єднань вчителівУпродовж року Просяник Н.Г,
керівники ШМО
Спланувати роботу методичних об’єднань відповідно до Положення про методичне об’єднання вчителів. На засіданнях методичних об’єднань розглянути питання:
- аналіз роботи за минулий навчальний рік та планування роботи на наступний навчальний рік:
- планувати методичну роботу на діагностичній основі потреб педпрацівників методичного об'єднання та за результатами минулого навчального року з урахуванням недоліків та проблем;
- модернізувати форми методичної роботи на основі диференційованого підходу;
- якісно спланувати роботу з молодими учителями;
- приділити увагу створенню системи роботи щодо виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження ефективного педагогічного досвіду;
- налагоджувати співпрацю з науковцями з різних напрямків науково-методичної роботи для оновлення їх змісту та модернізації форм проведення методичних заходів · Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями · Робота методичного об’єднання щодо реалізації методичної теми школи, району · Формування ключових та предметних компетенцій здобувачів освіти відповідно до нових Державних стандартів, Нової української школи · Впровадження інклюзивного навчання · Моніторингові дослідження компетенцій здобувачів освіти відповідно до нових Державних стандартів, Нової української школи
Упродовж року Керівники ШМО
Провести предметні декади методичних об’єднань вчителів:
· Олімпійський тиждень.
Вересень Керівники ШМО,
учителі
· Фізичної культури, предмета « Захист Вітчизни». Жовтень
· STEM-фестиваль природничо-математичних наук Жовтень
· Початкової школи. Листопад
· Правознавства, історії. Лютий
· Іноземної мови. Лютий
· Українська мова та література, російська мова та література. Березень
· Образотворчого та музичного мистецтва, трудового навчання. Березень
У межах методичних декад провести:
· відкриті засідання методичних об’єднань з питань фахової самоосвіти вчителів;
· відкриті уроки;
· зустрічі з провідними митцями та науковцями;
· семінари, орієнтовані на практичне опанування інноваційними методиками
Упродовж року Просяник Н.Г.,
вчителі школи
Панорама відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (обмін досвідом) Листопад-Грудень МР,
учителі школи
Взяти участь в обласному фестивалі «добрих практик» «Майстри педагогічної справи презентують» Січень – лютийПросяник Н.Г.,
вчителі школи
Підготовка та проведення педагогічної виставки «Методичні знахідки педагогів школи» Упродовж року Адміністрація школи,
керівники ШМО
Продовжити формування банку даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій Упродовж року Просяник Н.Г.,
керівники ШМО
Сприяти впровадженню в практику роботи вчителів ефективного педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій Упродовж року Адміністрація школи,
керівники ШМО
Узагальнити досвід роботи вчителів, які атестуються у наступному навчальному році Упродовж року Адміністрація школи,
керівники ШМО
Організувати роботу методичної ради Вересень– травень Звєрєва Р.В.
Кiлькiсть переглядiв: 406

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.