Завдання:
- координація діяльності методичних об’єднань;
- організація діяльності методичної ради;
- організація підвищення педагогічної майстерності вчителів;
- апробація та запровадження у практику роботи новітніх технологій;
- вивчення досягнень педагогічної науки та ефективного педагогічного досвіду;
- узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду вчителів школи
Зміст | Дата | Відповідальний |
Спрямувати методичну роботу з педагогічними працівниками школи на забезпечення свідомого цілеспрямованого процесу підвищення рівня професійної компетентності педагогів | Упродовж року | Просяник Н.Г., заступник директора НВР |
Пріоритетними напрямами роботи з підвищення науково- методичного рівня педагогів вважати: · виявлення проблем науково - методичного саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації особистісного потенціалу вчителів; · створення інноваційного досвіду науково - методичної роботи, спрямованої на саморозвиток, самореалізацію та самоактуалізацію особистості педагогів; · підвищення рівня ІК компетентності педагога, проведення навчально - методичних заходів щодо використання ІКТ в освітньому процесі | Упродовж року | Просяник Н.Г., вчителі школи |
Продовжити роботу педагогічної лабораторії «Творчість» і Школи розвитку педагогічної майстерності | Упродовж року | Просяник Н.Г., Овчарова А.В. |
Забезпечити диференційований підхід під час проведення методичної роботи з учителями відповідно до їхніх реальних можливостей і виявлених проблем на основі попередньо здійсненої діагностики педагогічних умінь. Надати необхідну підтримку для ефективного здійснення самоосвітньої діяльності | Упродовж року | Просяник Н.Г., Толмачова Т.М., Капанадзе М.Г. |
Організувати проведення методичних заходів з учителями школи: · Тиждень педагогічної майстерності. Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій · Підготовка й публікація матеріалів «Від творчості педагога до творчості учня» · Творчі звіти членів методичних об'єднань щодо реалізації єдиної методичної проблеми · Проведення моніторингу результативності реалізації методичної проблеми школи · Узагальнення досвіду роботи вчителів школи з питань реалізації методичної проблеми · Проведення конференції за підсумками методичної роботи з реалізації проблеми · Круглий стіл «Визначення орієнтирів подальшої науково - методичної роботи з реалізації Концепції розвитку школи | Упродовж року | Просяник Н.Г., керівники ШМО, вчителі школи, практичний психолог |
Запровадити таку систему форм індивідуальної методичної роботи: - самостійний аналіз своєї педагогічної діяльності в органічному поєднанні з результатами успішності здобувачів освіти; - робота над власною науково - методичною темою; - створення програми саморозвитку вчителя | Упродовж року | Просяник Н.Г., керівники ШМО, вчителі школи |
Проводити оперативні методичні наради з актуальних проблем педагогічної практики, виходячи з нових вимог до якісної освіти з опрацювання нормативних документів | Упродовж року | Просяник Н.Г., Толмачова Т.М., Капанадзе М.Г. |
Організувати роботу методичних об’єднань вчителів | Упродовж року | Просяник Н.Г, керівники ШМО |
Спланувати роботу методичних об’єднань відповідно до Положення про методичне об’єднання вчителів. На засіданнях методичних об’єднань розглянути питання: - аналіз роботи за минулий навчальний рік та планування роботи на наступний навчальний рік: - планувати методичну роботу на діагностичній основі потреб педпрацівників методичного об'єднання та за результатами минулого навчального року з урахуванням недоліків та проблем; - модернізувати форми методичної роботи на основі диференційованого підходу; - якісно спланувати роботу з молодими учителями; - приділити увагу створенню системи роботи щодо виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження ефективного педагогічного досвіду; - налагоджувати співпрацю з науковцями з різних напрямків науково-методичної роботи для оновлення їх змісту та модернізації форм проведення методичних заходів · Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями · Робота методичного об’єднання щодо реалізації методичної теми школи, району · Формування ключових та предметних компетенцій здобувачів освіти відповідно до нових Державних стандартів, Нової української школи · Впровадження інклюзивного навчання · Моніторингові дослідження компетенцій здобувачів освіти відповідно до нових Державних стандартів, Нової української школи | Упродовж року | Керівники ШМО |
Провести предметні декади методичних об’єднань вчителів: · Олімпійський тиждень. | Вересень | Керівники ШМО, учителі |
· Фізичної культури, предмета « Захист Вітчизни». | Жовтень | |
· STEM-фестиваль природничо-математичних наук | Жовтень | |
· Початкової школи. | Листопад | |
· Правознавства, історії. | Лютий | |
· Іноземної мови. | Лютий | |
· Українська мова та література, російська мова та література. | Березень | |
· Образотворчого та музичного мистецтва, трудового навчання. | Березень | |
У межах методичних декад провести: · відкриті засідання методичних об’єднань з питань фахової самоосвіти вчителів; · відкриті уроки; · зустрічі з провідними митцями та науковцями; · семінари, орієнтовані на практичне опанування інноваційними методиками | Упродовж року | Просяник Н.Г., вчителі школи |
Панорама відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (обмін досвідом) | Листопад-Грудень | МР, учителі школи |
Взяти участь в обласному фестивалі «добрих практик» «Майстри педагогічної справи презентують» | Січень – лютий | Просяник Н.Г., вчителі школи |
Підготовка та проведення педагогічної виставки «Методичні знахідки педагогів школи» | Упродовж року | Адміністрація школи, керівники ШМО |
Продовжити формування банку даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій | Упродовж року | Просяник Н.Г., керівники ШМО |
Сприяти впровадженню в практику роботи вчителів ефективного педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій | Упродовж року | Адміністрація школи, керівники ШМО |
Узагальнити досвід роботи вчителів, які атестуються у наступному навчальному році | Упродовж року | Адміністрація школи, керівники ШМО |
Організувати роботу методичної ради | Вересень– травень | Звєрєва Р.В. |
Коментарi