Советы детям:

Несколько полезных установок в общении.

1. Никогда не спеши делать категорических выводов по первому впечатлению, особенно избегай негативных оценок.

2. Помни о том, что все люди разные, каждый человек уникален и не повторим. В жизни не стоит относить человека к какому-то типу, классифицировать людей.

3. Мы часто обижаемся на людей или не довольны ими, потому что они не оправдывают наших ожиданий, не помещаются в те рамки, которые мы им отвели. Но, люди вовсе не обязаны быть такими, какими мы желаем их представить.

4. Помни о том, что любой человек по своей сути имеет уникальную способность к изменению.

5. Никогда не путай поведение человека и его личность. Оценивая поступок человека не вешай ярлык на его личность.

6. Научись принимать любого человека целиком, таким, каков он есть – со всеми его достоинствами и недостатками.

7. Как говорил Дейл Карнеги, если хочешь переделать людей, начни с себя – это и полезней и безопасней.

Профілактика правопорушень серед підлітків

До уваги учнів !!!

Яка поведінка є правомірною

Кожна людина яка живе в тій чи іншій державі, живе в соціумі, всуспільстві. Кожна країна визначає та встановлює характер взаємозв'язків в суспільстві. Держава як офіційний представник суспільства юридично закріплює, насамперед в Конституції, права та обов'язки громадянина. Знати свої права та дотримуватись своїх обов’язків повинні всі громадяни України.

Коли людина діє відповідно до встановлених норм права, її поведінку називаютьправомірною. Однак, на жаль, так буває не завжди. Інколи люди порушують встановленіправила, в такому випадку такі дії називаютьправопорушенням.

Правомірною називають таку поведінку, яка не суперечить вимогам права, та не виходить за його межі.

Правопорушення

Правопорушення — це винна дія або бездіяльність особи, яка порушує встановлені норми права, що призводить до юридичної відповідальності.

Важливим є те, що правопорушення може бути проявом як дії, так і бездіяльності особи. Свідоме вчинення вбивства чи крадіжки, являється злочинною дією. Умисно не сплаченіподатки,або не надана медична допомога теж являється злочинною дією, але порушенням є не дії, а навпаки — їхня відсутність, бездіяльність.

Кримінальна відповідальність неповнолітніх
Відповідно до ст.10 КК України кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилося 16 років. Особи, які вчинили злочин у віці від 14 до 16 років, підлягають кримінальній відповідальності лише за вбивство, навмисне заподіяння тілесних ушкоджень, що спричинили пошкодження здоров'я, зґвалтування, крадіжку, розбій, злісне чи особливо злісне хуліганство, умисне знищення чи пошкодження державного, колективного майна чи індивідуального майна громадян, що спричинили тяжкі наслідки, а також за навмисні дії, які можуть викликати аварію поїзда.
Якщо суд установить, що виправлення особи, яка у віці до 18 років вчинила злочин без значної суспільної небезпеки, можливе без використання кримінальної відповідальності, він може застосувати до неї примусові засоби виховного характеру, що не є кримінальним покаранням:
а) передача винного під нагляд батьків чи осіб, які їх заступають;
б) передача винного під нагляд громадських організацій чи трудового колективу за їхньою згодою, а також окремих громадян за їхньою згодою;
в) направлення винного у спеціальний навчально-виховний чи лікувально-виховний заклад для дітей та підлітків. Як зазначалося вище, до осіб, котрі не досягли 18-річного віку, не може бути застосована смертна кара; строк позбавлення волі не може перевищувати 10 років. Слід зазначити, що згідно з чинним законодавством (ст. 40 КК) вчинення злочину неповнолітнім е обставиною, що пом'якшує відповідальність.

Як самостійно готуватися до ЗНО

Якщо ви впевнені в своїх силах і вмієте здобувати знання, то самостійний спосіб підготовки до зовнішнього тестування може виявитися найбільш ефективним. Головне – правильна мотивація.

Зовнішнє незалежне тестування вимагає від абітурієнта вміння планувати самостійну роботу. Тому в процесі самостійної підготовки до ЗНО краще всю інформацію, яку необхідно засвоїти, поділити на частини і визначити їх пріоритетність. В першу чергу варто вивчати найскладніші розділи, щоб вистачило часу на їх повторення.

Працювати необхідно в сприятливій для навчання обстановці до тих пір, поки відчуваєте, що засвоюєте матеріал. Як тільки рівень сприйняття інформації знизився, варто відволіктися від підготовки до ЗНО на 20 хвилин.

Під час самостійної підготовки до ЗНО краще виконувати побільше різних тестових завдань. Їх можна знайти на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти і ВНЗ України, на спеціалізованих web-порталах. Виконуючи тестові завдання, контролюйте, скільки часу у вас займає пошук відповідей.

Не варто ставити перед собою надзвичайно складні завдання, адже чим менше часу залишається до тестування, тим важче їх виконати. Краще сформулювати основну задачу, потім розбити її на невеликі частини, які дійсно можна вирішити у визначений проміжок часу. Це допоможе зменшити хвилювання, викликане майбутнім зовнішнім тестуванням, а сам шлях до успішного складання тестів ЗНО буде не таким тернистим.

Якщо важко відразу сконцентруватися на вивченні предмета, то варто почати з повторення матеріалу або з вивчення легшої теми. Як тільки праця стане більш продуктивною, можна переходити до більш складних розділів. Такий підхід не дозволить зневіритися у власних силах.

Кiлькiсть переглядiв: 6